زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می گردد. دسته ای از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی می توانند ضمن اطلاع از تاریخ نام نویسی در این آزمون، جهت تکمیل فرم نام نویسی در سایت ” sanjeshp.ir ” نیز اقدام کنند. در ادامه این مطلب به تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 اشاره خواهیم کرد.

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

 تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ منتشر نکرده است. اما با توجه به اینکه در سال گذشته متقاضیان اوایل اسفند ماه مراحل ثبت نام خود را طی کردند، پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال های گذشته یک بازه زمانی حداکثر ده روزه در اسفند ماه جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته شود. د

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 در بهمن ماه خواهد بود. به محض اعلام در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

در صورت اعلام زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. همزمان با شروع مهلت ثبت نام این آزمون، مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را منتشر می کند و طبق این دفترچه واجدین شرایط مجاز به ثبت نام در این آزمون خواهند بود 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

مرکز سنجش آموزش پزشکی پس از اتمام زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ این بازه زمانی را چندین بار تمدید نیز می کند. تا تمامی متقاضیانی که به دلایل مختلفی در مهلت مقرر نتوانسته‌ اند ثبت نام خود را در سایت انجام دهند، در زمان‌هایی که این مهلت تمدید می شود، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مهلت دیگری شامل تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون فرصت مجدد ثبت نام این آزمون در سال جاری نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما با توجه به روال سال های گذشته این زمان در اواخر فروردین ماه می باشد.

در تمدید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ داوطلبانی هم که پیش تر ثبت نام خود را انجام داده بودند، می توانند فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.
 

مشاوره ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

برای اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را به طور کامل و بدون نقص انجام دهید، توصیه ما به شما این است که پیش از هر اقدامی و در قدم اول، دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون را به طور کامل مطالعه کنید و  تا از تمامی جزئیات این آزمون شامل شرایط و مدارک لازم و فرم های مورد نیاز و … مطلع باشید.

برای اینکه مراحل نام نویسی شما بدون وقفه در سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت انجام شود، بهتر است از قبل زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اسکن مدارک لازم شامل عکس، صفحه اول اصل شناسنامه و صفحه آخر در صورت وجود توضیحات و اصل کارت ملی هر دو سمت آن را تهیه کنید. 

چنانچه پیرامون زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و بدون خارج شدن از منزل، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در اوایل اسفنده ماه انجام خواهد شد.

متقاضیان جهت ثبت نام بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی ” sanjeshp.ir ” انجام می شود. 

آیا تاریخ ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 تمدید نیز می شود؟

بله، ضمن اینکه مرکز سنجش پزشکی پس از اتمام مهلت‌ثبت نام، مهلت نام نویسی در این آزمون را تمدید میکند، یک بازه زمانی دیگر را به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون اعلام می کند.

منبع: زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: